SANCITY 9 LE

Autobus miejski, niskowejściowy, 9-metrowy

SANCITY 9 LE

Autobus niskowejściowy, najmniejszy z rodziny pojazdów przeznaczonych do obsługi ruchu miejskiego i podmiejskiego o wspólnej nazwie SANCITY. Jego niewielkie wymiary sprawiają, że doskonale sprawdza się na ulicach o dużym nasileniu ruchu drogowego. Nieduża pojemność pasażerska to idealne rozwiązanie dla mniejszych miast, ale także dla dużych aglomeracji na linie nocne oraz charakteryzujące się mniejszym obciążeniem pasażerskim. Dodatkową zaletą jest wyjątkowo mała wysokość pojazdu, co ma kluczowe znaczenie dla miast z niskimi wiaduktami czy tunelami. Model SANCITY 9LE wzbogacił ofertę AUTOSAN jako pierwszy z rodziny.

Specyfikacja techniczna

Rama kratownicowa przestrzenna, integralnie związana ze szkieletem nadwozia, wykonana ze stali nierdzewnej.
Układ napędowy
Silnik: CUMMINS B4.5E6E210B EURO VI, moc 151 kW (205 KM).
Skrzynia biegów: automatyczna z retarderem hydraulicznym.
Zespoły jezdne
Tylny most: DANA.
Oś przednia: ZF, zawieszenie niezależne.
Koła jezdne: ogumienie 245/70 R19,5.
System ECAS z funkcją przyklęku
Hamulce
Roboczy: pneumatyczny, tarczowy, z układem EBS.
Postojowy: mechaniczny, sprężynowy, działający na koła tylne.
Układ kierowniczy
Przekładnia kierownicza: ze wspomaganiem hydraulicznym.
Kolumna kierownicza: regulowana.
Układ elektryczny
24V, minus na masie, szyna CAN, program sterujący KIBES 32, dwa akumulatory po 220 Ah.

Konstrukcja nadwozia wykonana z profili prostokątnych ze stali nierdzewnej, łączonych ze sobą za pomocą spawania. Poszycia zewnętrzne z paneli aluminiowych (pas podokienny) oraz tworzyw sztucznych (ściany przodu i tyłu, dach), klejone do szkieletu. Klapy boczne aluminiowe.
Ogrzewanie
Agregat wodny połączony z układem chłodzenia silnika + konwektory + nagrzewnice.
Wentylacja
Wywietrzniki dachowe oraz okna przesuwne, zespół wentylacyjny w ścianie przodu oraz wentylatory elektryczne (nawiewowy i wyciągowy) w dachu.
Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej
Drzwi pasażerskie
Układ 1-2-0.
Przednie jednoskrzydłowe i środkowe dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz autobusu, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy.
Lusterka zewnętrzne
Sterowane elektrycznie, podgrzewane.

Liczba miejsc pasażerskich: siedzących 15 – 20, stojących 41- 48, ogółem max. 64.
Fotele pasażerskie z tworzywa z miękkimi wkładkami.
Sufit i ściany boczne pokryte płytami laminowanymi, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową.
Kabina kierowcy półotwarta z drzwiczkami oraz z pulpitem FAP+.
Naprzeciwko drzwi środkowych duży pomost z miejscami stojącymi oraz ze stanowiskiem dla wózka inwalidzkiego.
W drzwiach środkowych ręcznie rozkładana platforma wjazdowa dla wózka inwalidzkiego.
Poręcze malowane proszkowo.

– Silnik Iveco NEF N45 EURO VI Step E, moc 137kW (186 KM)
– Klimatyzacja stanowiska pracy kierowcy
– Podgrzewany fotel kierowcy
– Układ uzupełnienia oleju
– Układ centralnego smarowania
– System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach
– Automatyczny system gaszenia pożaru w komorze silnika
– Inteligentny ogranicznik prędkości
– System monitorowania przestrzeni pasażerskiej
– System zapowiedzi głosowych
– System zliczania pasażerów
– Automat biletowy
– Stolik do montażu kasy fiskalnej
– WiFi
– Zestaw informacyjnych tablic diodowych i kasowników
– Poręcze chromoniklowe
– Alkomat
– Immobilizer
– Automatyczne światła mijania
– System odzyskiwania energii (rekuperacja).

Osoby odpowiedzialne za sprzedaż
Marek Ruchlewicz

Marek Ruchlewicz

Dyrektor Handlowy

Woj. Lubelskie, Łodzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Podkarpackie, Podlaskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-Mazurskie

Wojciech Skęczek

Wojciech Skęczek

Dyrektor Regionalny

Woj. Dolnośląskie, Kujawsko-Pomorskie, Lubuskie, Opolskie, Pomorskie, Śląskie, Wielkopolskie, Zachodnio-Pomorskie

Katarzyna Skulich-Matusz

Katarzyna Skulich-Matusz

Specjalista ds. Sprzedaży / Sprzedaż eksportowa