Wnętrza kabin spełniają wymogi tłumienności elektromagnetycznej wg klasy B1 normy NO-06-A201 i NO-06-A200, są ocieplone pianką poliuretanową, przestrzennie i estetycznie wykończone.
Dzięki ogrzewaniu, klimatyzacji i wentylacji przewietrzającej istnieje możliwość zapewnienia odpowiednich warunków pracy, obsługi i wymaganego mikroklimatu wnętrza przy temperaturach otoczenia -40°C do +55°C.
Urządzenie filtrowentylacyjne pozwala na utrzymanie wewnątrz kabin nadciśnienia 200-400 Pa co pozwala na pokonywanie terenów skażonych bez obawy skażenia załogi i sprzętu znajdującego się wewnątrz.
Kabiny mogą być transportowane na platformach skrzyń ładunkowych samochodów, przyczep i naczep oraz koleją, statkiem lub samolotem.
Wyposażone są w drzwi posiadające certyfikat antywłamaniowy w klasie RC3.
Kabiny spełniają wymogi bryzgoszczelności zarówno podczas jazdy jak i na postoju, są konstrukcją nowej generacji uwzględniającą wymogi współczesnego pola walki w zakresie spełnienia wymagań na przetwarzanie informacji niejawnych poprzez zapewnienie szczelności EMC, odporności na nieupoważniony dostęp – drzwi z systemem zamków, rygli i zamontowaną kamerą.
Posiadają świadectwo Uznania Typu Wyrobu wydane przez Polski Rejestr Statków.