Nowy polski zeroemisyjny autobus wodorowy przeznaczony do obsługi miejskiego ruchu pasażerskiego.

Rama kratownicowa przestrzenna, integralnie związana ze szkieletem nadwozia, wykonana ze stali nierdzewnej.
Układ napędowy
- Silnik: TM4, usytuowany z tyłu autobusu za osią, synchroniczny o mocy do 253 kW, z rekuperacją.
Magazyn energii
- Baterie litowo-tytanowe LTO IMPACT, pojemność do 45 kWh, usytuowany na zwisie tylnym.
- Ogniwo wodorowe 70kW.
Ładowanie
- Plug in, gniazdo CCS Combo 2, zlokalizowane za 3 drzwiami z prawej strony pojazdu.
- Ładowanie prądem DC.
Zespoły jezdne
- Tylny most: ZF.
- Oś przednia: ZF, zawieszenie niezależne.
- Koła jezdne: ogumienie 275/70 R22,5.
System ECAS z funkcją przyklęku
Hamulce
- Roboczy: pneumatyczny, tarczowy, z układem EBS/ABS/ASR
- Postojowy: mechaniczny, sprężynowy, działający na koła tylne.
Układ elektryczny
- 24V, szyna CAN, program sterujący KIBES 32, 2 akumulatory po 225 Ah.
Zbiornik paliwa
- Cztery butle kompozytowe o pojemności 320 dm3 każda.
Konstrukcja nadwozia wykonana z profili prostokątnych ze stali nierdzewnej, łączonych ze sobą za pomocą spawania. Poszycia zewnętrzne z paneli aluminiowych (pas podokienny) oraz tworzyw sztucznych (ściany przodu i tyłu, dach), klejone do szkieletu. Klapy boczne aluminiowe.
Ogrzewanie
Elektryczne: agregat wodny połączony z konwektorami i nagrzewnicami, wykorzystujący ciepło odpadowe z układu chłodzenia ogniwa paliwowego i urządzeń elektroenergetycznych.
Wentylacja
Wywietrzniki dachowe sterowane elektrycznie oraz okna przesuwne, zespół wentylacyjny w ścianie przodu oraz wentylatory elektryczne (nawiewowy i wyciągowy) w dachu.
Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej
Drzwi pasażerskie
Układ 2-2-2. Dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz autobusu.
- Liczba miejsc pasażerskich: siedzących 26 – 40, ogółem do 85.
- Fotele pasażerskie z tworzywa z miękkimi wkładkami.
- Sufit pokryty płytami kompozytowymi, ściany boczne pokryte płytami laminowanymi.
- Kabina kierowcy półotwarta z drzwiczkami oraz z pulpitem FAP MVP.
- Naprzeciwko drzwi środkowych duży pomost z miejscami stojącymi oraz ze stanowiskiem dla wózka inwalidzkiego.
- W drzwiach środkowych ręcznie rozkładana platforma wjazdowa dla wózka inwalidzkiego.
- Poręcze malowane proszkowo.
- Oś przednia: ZF, belka sztywna
- Klimatyzacja stanowiska kierowcy
- Fotel kierowcy podgrzewany elektrycznie
- Okna uchylne
- Szyba przednia klejona ze szkła wielowarstwowego, dzielona w pionie
- Poszycia dzielone w pionie i poziomie
- Gniazdo Plug in CCS Combo 2 zlokalizowane za 1 drzwiami
- Kabina kierowcy typu zamkniętego – Układ centralnego smarowania
- System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach
- Automatyczny system gaszenia pożaru w komorze silnika
- Automatyczne włączanie światła mijania o zmroku
- Inteligentny ogranicznik prędkości
- Tempomat
- Blokada alkoholowa/ Immobiliser
- System informacji pasażerskiej
- System unikania kolizji
- System kondycjonowania baterii
- Kontrola trakcji ESC