Autobus niskopodłogowy o długości 12 m zasilany sprężonym gazem ziemnym CNG, przeznaczony jest do obsługi miejskiego ruchu pasażerskiego. Skonstruowany w odpowiedzi na zainteresowanie przewoźników z poszczególnych miast pojazdami z zastosowanymi napędami alternatywnymi. Eksploatacja tego typu autobusów przyczynia się do poprawy jakości środowiska naturalnego, a przez to do redukcji tak dokuczliwego w ostatnich latach smogu. Paliwo zmagazynowane jest w czterech butlach kompozytowych o pojemności 320 dm3 każda, umieszczonych wzdłużnie na dachu autobusu.

Rama kratownicowa przestrzenna, integralnie związana ze szkieletem nadwozia, wykonana ze stali nierdzewnej.
Układ napędowy
- Silnik: CUMMINS L9NE6E320 EURO VI, moc 235 kW (320KM).
- Skrzynia biegów: automatyczna z retarderem hydraulicznym.
Zespoły jezdne
- Tylny most: ZF.
- Oś przednia: ZF, zawieszenie niezależne.
- Koła jezdne: ogumienie 275/70 R22,5.
System ECAS z funkcją przyklęku
Hamulce
- Roboczy: pneumatyczny, tarczowy, z układem EBS.
- Postojowy: mechaniczny, sprężynowy, działający na koła tylne.
Układ kierowniczy
- Przekładnia kierownicza: ze wspomaganiem hydraulicznym.
- Kolumna kierownicza: regulowana.
Układ elektryczny
- 24V, minus na masie, szyna CAN, program sterujący KIBES 32, dwa akumulatory po 225 Ah.
Zbiornik paliwa
- Cztery butle kompozytowe o pojemności 320 dm3 każda.
Konstrukcja nadwozia wykonana z profili prostokątnych ze stali nierdzewnej, łączonych ze sobą za pomocą spawania. Poszycia zewnętrzne z paneli aluminiowych (pas podokienny) oraz tworzyw sztucznych (ściany przodu i tyłu, dach), klejone do szkieletu. Klapy boczne aluminiowe.
Ogrzewanie
Agregat wodny połączony z układem chłodzenia silnika + konwektory + nagrzewnice.
Wentylacja
Wywietrzniki dachowe sterowane elektrycznie oraz okna przesuwne, zespół wentylacyjny w ścianie przodu oraz wentylatory elektryczne (nawiewowy i wyciągowy) w dachu.
Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej
Drzwi pasażerskie
Układ 2-2-2. Przednie, środkowe i tylne dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz autobusu, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy.
Lusterka zewnętrzne
Sterowane elektrycznie, podgrzewane.
- Liczba miejsc pasażerskich: siedzących 25 – 39, ogółem 92 – 94.
- Fotele pasażerskie z tworzywa z miękkimi wkładkami.
- Sufit wykończony płytami kompozytowymi, ściany boczne pokryte płytami laminowanymi, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową.
- Kabina kierowcy półotwarta z drzwiczkami oraz z pulpitem FAP+.
- Naprzeciwko drzwi środkowych duży pomost z miejscami stojącymi oraz ze stanowiskiem dla wózka inwalidzkiego.
- W drzwiach środkowych ręcznie rozkładana platforma wjazdowa dla wózka inwalidzkiego.
- Poręcze malowane proszkowo.
- Silnik: L9NE6E 280 EURO VI, moc 209 kW (280 KM)
- Oś przednia: ZF, belka sztywna
- Klimatyzacja stanowiska pracy kierowcy
- Fotel kierowcy podgrzewany elektrycznie
- Okna uchylne
- Szyba przednia klejona ze szkła wielowarstwowego, dzielona w pionie
- Poszycia dzielone w pionie i poziomie
- Poszycia boczne kręcone, demontowalne
- Poręcze chromoniklowe
- Układ centralnego smarowania
- Układ uzupełnienia oleju
- System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach
- Automatyczny system gaszenia pożaru w komorze silnika
- Inteligentny ogranicznik prędkości
- System monitorowania przestrzeni pasażerskiej
- System zapowiedzi głosowych
- System zliczania pasażerów
- Automat biletowy
- Stolik do montażu kasy fiskalnej
- WiFi
- Zestaw informacyjny tablic diodowych i kasowników
- Alkomat
- Immobilizer
- Kontrola trakcji ESC
- Automatyczne światła mijania
- System odzyskiwania energii (rekuperacja)
- Dodatkowe akumulatory 2x75Ah