Autobus niskopodłogowy o długości 12 m przeznaczony do eksploatacji w dużych miastach, na regularnych liniach miejskich, zwłaszcza tam, gdzie brak możliwości lub nie ma potrzeby użycia autobusów klasy mega. Jest to kolejny model modułowej rodziny autobusów o wspólnej nazwie SANCITY przeznaczonych do obsługi miejskiego i podmiejskiego ruchu pasażerskiego. Możliwość obniżenia stopni wejściowych za pomocą systemu ECAS sprawia, że pasażerowie mają bardzo łatwy i wygodny dostęp do wnętrza autobusu. W pojeździe zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, które czynią podróżowanie nim bezpiecznym i komfortowym.

Rama kratownicowa przestrzenna, integralnie związana ze szkieletem nadwozia, wykonana ze stali nierdzewnej.
Układ napędowy
- Silnik: CUMMINS B6,7E6E280B EURO VI, moc 204 kW (277 KM).
- Skrzynia biegów: automatyczna z retarderem hydraulicznym.
Zespoły jezdne
- Tylny most: ZF.
- Oś przednia: ZF, zawieszenie niezależne.
- Koła jezdne: ogumienie 275/70 R22,5.
System ECAS z funkcją przyklęku
Hamulce
- Roboczy: pneumatyczny, tarczowy, z układem EBS.
- Postojowy: mechaniczny, sprężynowy, działający na koła tylne.
Układ kierowniczy
- Przekładnia kierownicza: ze wspomaganiem hydraulicznym.
- Kolumna kierownicza: regulowana.
Układ elektryczny
- 24V, minus na masie, szyna CAN, program sterujący KIBES 32, dwa akumulatory po 225 Ah.
Konstrukcja nadwozia wykonana z profili prostokątnych ze stali nierdzewnej, łączonych ze sobą za pomocą spawania. Poszycia zewnętrzne z paneli aluminiowych (pas podokienny) oraz tworzyw sztucznych (ściany przodu i tyłu, dach), klejone do szkieletu. Klapy boczne aluminiowe.
Ogrzewanie
Agregat wodny połączony z układem chłodzenia silnika + konwektory + nagrzewnice.
Wentylacja
Wywietrzniki dachowe sterowane elektrycznie oraz okna przesuwne, zespół wentylacyjny w ścianie przodu oraz wentylatory elektryczne (nawiewowy i wyciągowy) w dachu.
Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej.
Drzwi pasażerskie
Układ 2-2-2.
Przednie, środkowe i tylne dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz autobusu, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy.
Lusterka zewnętrzne
Sterowane elektrycznie, podgrzewane.
- Liczba miejsc pasażerskich: siedzących 26 – 40, stojących 58 – 79, ogółem 98 – 105.
- Fotele pasażerskie z tworzywa z miękkimi wkładkami.
- Sufit wykończony płytami kompozytowymi, ściany boczne pokryte płytami laminowanymi, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową.
- Kabina kierowcy półotwarta z drzwiczkami oraz z pulpitem FAP+.
- Naprzeciwko drzwi środkowych duży pomost z miejscami stojącymi oraz ze stanowiskiem dla wózka inwalidzkiego.
- W drzwiach środkowych ręcznie rozkładana platforma wjazdowa dla wózka inwalidzkiego.
- Poręcze malowane proszkowo.
- Silnik: CUMMINS B6.7E6E250B EURO VI, moc 182 kW (247 KM)
- Oś przednia: ZF, belka sztywna
- Klimatyzacja stanowiska pracy kierowcy
- Fotel kierowcy podgrzewany elektrycznie
- Okna uchylne
- Szyba przednia klejona ze szkła wielowarstwowego, dzielona w pionie
- Poszycia dzielone w pionie i poziomie
- Poszycia boczne kręcone, demontowalne
- Poręcze chromoniklowe
- Układ centralnego smarowania
- Układ uzupełnienia oleju
- System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach
- Automatyczny system gaszenia pożaru w komorze silnika
- Inteligentny ogranicznik prędkości
- System monitorowania przestrzeni pasażerskiej
- System zapowiedzi głosowych
- System zliczania pasażerów
- Automat biletowy
- Stolik do montażu kasy fiskalnej
- WiFi
- Zestaw informacyjnych tablic diodowych i kasowników
- Alkomat
- Immobilizer
- Kontrola trakcji ESC
- Automatyczne światła mijania
- System odzyskiwania energii (rekuperacja)
- Dodatkowe akumulatory 2x75Ah