SANCITY 10LF

Autobus niskopodłogowy o długości 10 m opracowany w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie krajowych przedsiębiorstw komunikacji miejskiej, poszukujących pojazdów do realizacji przewozów na liniach o mniejszym natężeniu ruchu oraz w terenie o zwartej
i ciasnej zabudowie, utrudniającej manewrowanie.

Jest to kolejny model modułowej rodziny autobusów o wspólnej nazwie SANCITY przeznaczonych do obsługi miejskiego i podmiejskiego ruchu pasażerskiego.

Możliwość obniżenia stopni wejściowych za pomocą systemu ECAS sprawia, że pasażerowie mają bardzo łatwy i wygodny dostęp do wnętrza autobusu. W pojeździe zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, które czynią podróżowanie nim bezpiecznym i komfortowym.

Autobusy SANCITY 10LF eksploatowane są między innymi w stolicy Podkarpacia – Rzeszowie.

Specyfikacja techniczna

PODWOZIE

Rama kratownicowa przestrzenna, integralnie związana ze szkieletem nadwozia, wykonana ze stali nierdzewnej.

Układ napędowy
Silnik: CUMMINS ISB6.7E6C280B EURO VI, moc 204 kW (277,5 KM).
Skrzynia biegów: automatyczna z retarderem hydraulicznym.

Zespoły jezdne
Tylny most: ZF.
Oś przednia: ZF, zawieszenie niezależne.
Koła jezdne: ogumienie 275/70 R22,5.
System ECAS z funkcją przyklęku

Hamulce
Roboczy: pneumatyczny, tarczowy, z układem EBS.
Postojowy: mechaniczny, sprężynowy, działający na koła tylne.

Układ kierowniczy
Przekładnia kierownicza: ZF ze wspomaganiem hydraulicznym.
Kolumna kierownicza: regulowana.

Układ elektryczny
24V, minus na masie, szyna CAN, system sterujący KIBES 32, dwa akumulatory po 225 Ah.

NADWOZIE

Konstrukcja nadwozia wykonana z profili prostokątnych ze stali nierdzewnej, łączonych ze sobą za pomocą spawania. Poszycia zewnętrzne z paneli aluminiowych (pas podokienny) oraz tworzyw sztucznych (ściany przodu i tyłu, dach), klejone do szkieletu. Klapy boczne aluminiowe.

Ogrzewanie
Agregat wodny połączony z układem chłodzenia silnika + konwektory + nagrzewnice.

Wentylacja
Wywietrzniki dachowe sterowane elektrycznie oraz okna przesuwne, zespół wentylacyjny w ścianie przodu oraz wentylatory elektryczne (nawiewowy i wyciągowy) w dachu.

Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej

Drzwi pasażerskie
Układ 2-2-2.
Przednie, środkowe i tylne dwuskrzydłowe, otwierane do wnętrza autobusu, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy.

Lusterka zewnętrzne
Sterowane elektrycznie, podgrzewane.

WNĘTRZE

Liczba miejsc pasażerskich: siedzących 15-26, stojących 53-81, ogółem 79-96.

Fotele pasażerskie z tworzywa z miękkimi wkładkami.

Sufit i ściany boczne pokryte płytami laminowanymi, podłoga pokryta   wykładziną antypoślizgową.

Kabina kierowcy półotwarta z drzwiczkami oraz z pulpitem FAP+.

Naprzeciwko drzwi środkowych duży pomost z miejscami stojącymi oraz ze stanowiskiem dla wózka inwalidzkiego.

W drzwiach środkowych ręcznie rozkładana platforma wjazdowa dla wózka   inwalidzkiego.

Poręcze malowane proszkowo.

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE

- Silnik: CUMMINS ISB6.7E6C250B EURO VI, moc 182 kW (247,5 KM).
- Klimatyzacja stanowiska pracy kierowcy.
- Szyba przednia klejona ze szkła wielowarstwowego, dzielona w pionie.
- Układ centralnego smarowania.
- System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach.
- Automatyczny system gaszenia pożaru w komorze silnika.
- Inteligentny ogranicznik prędkości.
- Fotel kierowcy podgrzewany elektrycznie.
- System monitorowania przestrzeni pasażerskiej.
- System zapowiedzi głosowych.
- System zliczania pasażerów.
- Automat biletowy.
- Stolik do montażu kasy fiskalnej.
- WiFi.
- Zestaw informacyjnych tablic diodowych i kasowników.
- Poręcze chromoniklowe.

Materiały do pobrania

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje dotyczące
naszej oferty - wpisz swój adres email.